Re: Błagam pilne - martwy komp!!!

Autor: Tommy (simnet_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 14:46:01 MET

Użytkownik "Cessario" <czarotoja_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Wymieniłem zasilacz po wichurze, startuje komputer i migną diody raz i
> przękręci się o 1 obrót wiatrak procka i to wszystko. Co mogę zrobić????
> Dzieki za pomoc!

...uuu niedobrze. Najprawdopodobniej coś powoduje zwarcie. Kiedyś (miesiąc
temu) wystrzelił mi zasilacz 200W rozwalając przy okazji dysk twardy. Po
podłączeniu nowego 300W komputer nadal milczał. Zacząłem nerwowo odłączać
pojedyncze komponenty aż odpiąłem dysk. Okazało się, że prawdopodobny skok
napięcia spowodował uszkodzenie elektroniki dysku, który od tej pory
powoduje zwarcie unieruchamiając komputer.

pozdrawiam
Tomek