Re: Błagam pilne - martwy komp!!!

Autor: -- Maguard -- (tmot_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 15:48:57 MET

Użytkownik "Cessario" <czarotoja_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Wymieniłem zasilacz po wichurze, startuje komputer i migną diody raz i
> przękręci się o 1 obrót wiatrak procka i to wszystko. Co mogę zrobić????

1. Zdemontuj wszytkie elementy komputera....

2. Do zasilacza podlacz tylko procek, cooler ,RAM , grafe i oczywiscie do
grafy monitor, a do plyty klawiature.....

3. a. Jesli komp milczy (na na ekranie nic nie widac) to wymieniasz procek
(na prube) - jesli nadal milczy -> kupujesz nowa plyte!

3. b. Jesli komp piszczy to w zaleznosci od rodzaju dawanych sygnalow: Karta
graficzna lub, RAM lub przegrzewanie sie procka (walniety wiatrak).

4. W pozostalych "wariacjach" odpowiednie informacje wyswietlane sa na
ekranie komputera.

maguard

ps. to procedura, ktora nauczylem sie na praktykach w serwisie
komputerowym...