Re: mks to bdziewie

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 20:30:57 MET

KarolGT napisał(a):

> Ja normalnie uzywam NAV, a mks'a uzywam tylko do sprawdzenia kompa pod
> wzgledem trojanow i tutaj wydaje mi sie, ze NAV musi sie poddac, mks
> znajdzie wszystkie trojany

Bardzo dobry jest "Panda Antuvirus Titanicum", szczególnie dla outlokowców
( skanuje pocztę outluka)...Ale polecenia scanowania są różne ( duży
wybór), więc z innych poleceń też zeskanuje tą pocztę. Program zajmuje
mało miejsca na dysku i jest bardzo szybki, a co jest ważne- po
polsku...Był na którejś z ostatnich płytek Chipa, czy Entera.
Usunął mi jakieś wirus Hyper.

Pozdrawiam,

--
Kaja