Re: mks to bdziewie

Autor: bolo (bolo_at_irc.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 23:20:05 MET

to znowu ja - autor posta
wiec dzisiaj walczylem dalej z wirusami w firmie i co KUR*&^&^%?
sciagnalem mks + zainstalowalem NAV2002 z upgradem mks'ik sobie skanuje i
nic! natomiast NAV co chwila wywala mi ze znalazl KLEZ'a??? i co i co????? i
co??? do jasnej !!!!! ja sie tak nie bawie a jeszcze banda debili co chwila
mi nad glowa ze napisz pismo, co zmoim a kiedy bedzie dlugo jescze, a czemu
nie moge a co na to poradzic? kur...zaluje ze im ten internaut udostepnilem
przynajmniej nie bylo by problemu i jeszcze to kompy co to polowa nie ma
drajwerow od plyt głównych!!!diabli nadali

pozdrowka
bolo