Re: Lamer kupuje plyte - skladanie kompa

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 14:59:23 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
> Ale nie można w takich przypadkach zwalać winy za niedziałanie czegoś
> lub niestabilną pracę na sprzęt, bo tak z 75% (lub więcej) problemów
wynika
> z naruszenia któregoś z powyższych punktów :)

Hmm byc moze dlatego w 4 na 6 czy 7 uruchomiec Quake2 mi sie wiesza?
nie zebym byl pasjonatem, ale ta gra (podobnie jak Q3) jest dosc dobrym
benchmarkiem calego systemu...
Zestaw zlozony (chyba) dobrze, co prawda nie zwracalem uwagi na
wspoldzielenie irq..

D800 niepodkrecany (temp. nie przekracza 39 st, idle 35 , stress 38-39)
K7VZA 3.0 bios 3.4
2x64 MB pc100 @ 100 cas3.
Hercules RivaTNT AGPx1 (ustawione w biosie na 1)

no i sie wiesza na Q2. trzeba restart z obudowy ..

wspoldzielone przerwania :
10 - TNT, IRQ holder for PCI steering
11 - karta sieciowa, AC97 , IRQ holder for PCI steering
12 - konroler PCI to USB x2
14 - Via Busmaster i primary ide
15 - Via busmaster i secondary ide

Co zmienic?? co moze powodowac konfilkt?
pewnie znajac zycie WSZYSTKO :)

Pozdrawiam
T.