Re: DTT 2200 + SBLive 5.1 - maly problemik

Autor: Amarot (man_q_at_wp.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 14:31:49 MET

"Top Libero" <toplibero_at_toplibero.com.pl> wrote

> wloz SBliva di innego gniazda pci, najprawdopodobnie
> gryzie sie z jakims urzadzeniem.
> mialem podobny problem i to mi pomoglo.
> ps. odinstaluj sterowniki a po zmianie zainstaluj
> na nowo.

Probowalem wkladac drania w pozostale cztery
sloty PCI i kiszka... :( Chyba ze masz na mysli
zamiane - odinstalowanie wszystkiego z foldera
Creative i sprawdzenie w ten sposob kazdego
slotu? Tobie zadzialalo od razu po zmianie slotu?

amarot
o o o o o
         o o o o o
Ouija board, would you you work for me?