Przestrzegam przed jakimkolwiek zakupem w IBM Polska

Autor: Roy (roy_gdansk_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 13:43:27 MET

Dysk slowana seria DTLA - pad przed uplywem roku - czekam w sklepie 3
tygodnie i przyslli - tez DTLA tyle ze inny. Dzwonie wiec do IBM Polska
czemu taki skoro ich juz nie produkuja - a tam mnie przelaczaja po kilku
osobach ktore mowi mniej wiecej tak : wydaje mi sie ze dyski mozna naprawiac
ale nie jestem pewna wogole to ta osoba co wie jest w tej chwili na urlopie.
Totalna niekompetencja. Odebralem dysk - odpalam Drive Fitness Test a tam!
Excessive Shock i kod RMA? Teraz tak. Dysk ma ponizej roku. Sklep bierze
wiec za niego odpowiedzialnosc - jade do nich i zadam wymiany nanowy i to
namiejscu - nie bede czekal znowu 3 tygodni zeby mi uszkodzony przyslali.
pzdr Roy