tuner tv - brak dzwięku !

Autor: Tek (waldekgr_at_poland.com)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 13:43:56 MET

Witam grupowiczow,

Mam tiuner tv/fm i wszystko w nim dzialalo OK do czasu kiedy nie
zainstalowalem sobie karty Sound Blaster Live 5.1, od tego czasu nie mam
dzwieku w tunerze tv ani w radiu.
Do tej pory korzystalem z karty zintegrowanej w płycie głownej ale od czasu
zainstalowania nowej w tiunerze nie ma dzwieku mimo ze przeinstalowalem ja
nic to nie dalo.

Tuner obsluguje mi oprogramowanie PixelView i jest tam mozliwosc wybrania
karty (opcja device) ale mimo jej zmiany nic to nie daje, dzwieku dalej nie
ma.

We wszyskich innych aplikacjach dzwiek dziala OK.

Pozdrawiam,
Tek