Re: Lamer kupuje plyte - skladanie kompa

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 12:28:31 MET

Użytkownik "tzd" <tzd_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> !?

> To ma wplyw chyba raczej na obieg powietrza czyli na temperature, nie na
> przyklad na predkosc przesylu danych po kablu IDE? :)
hehe, nie ma ale masz racje przeplyw powietrza, a co do slotow PCI to czasem
warto zwrocic uwage czy karty nie siedza na jadnem IRQ, o i sterowniki juz
wielu magikow (Harry Motter ? ;-)) z tej listy instalowalo VIA SP na plycie
z SIS'em albo ALI ;-)) Potem byl krzyk a u mnie sie zawiesza w 3D ;-))

Piotr