Re: Teac CD-540E + DMA + Abit KG7

Autor: mbart_at_ists.pwr.wroc.pl
Data: Fri 01 Feb 2002 - 12:08:11 MET

On Sat, 26 Jan 2002, Andrzej Litewka wrote:

> Po włączeniu DMA dla tego napędu w menedżerze w Win98SE są problemy z
> kopiowaniem płytek na dysk twardy.
> Gdy wyłączę DMA w menedżerze kopiowanie takiej płytki z Wave-ami przebiega
> OK i nie ma żadnego wieszania się.
> Czy ktoś przerabiał ten przypadek ? Co trzeba zmienić, zmodyfikować, włączyć
> abym mógł pracować w DMA.

U mnie to samo Teac CD-540E (firmware 3.0A)+ Abit BE6 + Win XP, po
wlaczeniu DMA, tylko ze w napedzie po wlaczeniu DMA, nie dziala autopowiadamianie,
a przy probie przetestowania napedu Nero CDSpeed wiesza sie, po wylaczeniu UDMA
wszystko wraca do normy, tylko transfer jest tragiczny. Musze sproowac
jeszcze wylaczyc DMA w biosie jak radzil jeden z kolegow i zobaczymy co
wtedy bedzie sie dzialo.
Pozdrawiam

--
     Barto