Re: co sadzicie o takiej konfiguracji?

Autor: Zhan (arturm_at_polnet.cc)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 12:01:09 MET

Użytkownik "Rafal Neumann" <neumann_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Zhan" <arturm_at_polnet.cc> napisał w wiadomości
> komputera

> a moze troche tanszy procesor np A XP 1700 a roznice przeznaczyc na lepsza
> karte i tak nie wykorzystasz pelnej mocy procesora

roznica w cenie miedzy 1700 a 1800 to jakies 180,-
natomiast grafika to meze byc juz tylko gainward ale bedzie drozszy o jakies
250,- od prolinka wiec trzeba by dolozyc jakies 70,-
w sumie to jest do przyjecia ale klient jest snobem i liczba mhz jest chyba
dla niego najwazniejsza, ledwo udalo mi sie go naklonic do zrezygnowania z
PIV 2 gh