Re: w32.Klez problem

Autor: mkl (mkl_at_atlantyda.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 11:26:48 MET

Użytkownik "Marek Szopinski" <mssoft_at_mssoft.com.pl> napisał w wiadomości

> infekowania komputera. Z tego powodu wirus jest szczególnie niebezpieczny.
> Jest duża szansa, że jednak rozsyłasz wirusa.

Co ciekawe, maile wracaja tylko na jeden z adresow, ktorych uzywam w oe (i
to nie defaultowy).

> Po drugie wirus mógł zainfekować komputer, który ma Ciebie w książce
> adresowej Outlooka (Express).

Tak wlasnie podejrzewalem, ale pewnosci nie mam.
Jesli norton mogl zostac zablokowany przez wirusa, co moge zrobic, jak
sprawdzic czy na pewno to bydle nie siedzi u mnie?
Sprawdzilem wczesniej i w rejetrze nie ma wpisow kleza, nie ma tez plikow
wink*.*.

Narzedzie ze strony ktora podales pokazuje "nothing to clean"