Re: w32.Klez problem

Autor: jarosław jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 10:59:04 MET

Marek Szopinski wrote:

> [...]
> HD lecz powiem Ci, że Klez.e potrafi unieszkodliwić Nortona AV w chwili
> infekowania komputera. Z tego powodu wirus jest szczególnie niebezpieczny.
> Jest duża szansa, że jednak rozsyłasz wirusa. Jeśli tak jest to pewnie za
> chwilę pozbędziesz się zawartości dysku. Właśnie walczę z komputerami w
> czwartej firmie, w której mimo codziennie aktualizowanych baz ochrony
> antywirusowej Klez.e zniszczył dane. Zauważyłem, że ochrona antywirusowa
> zabezpiecza komputer przed atakiem z sieci lokalnej lecz nie w przypadku

mysle ze jednak ochrania....
no chyba ze ma sie outlooka....
uzywam netscapea i norton system works 2002 i jeszcze mnie on nie
dopadl.....
tak przynjamniej mysle.... a dostlem chyba z 8 maili z tym wirusem....
jak na razie nic sie nie dzieje... a to juz tydzien....
jezeli zabezpiecza sie poczte przychodzaca to nic nie powinno sie stac
moim zdaniem

> Po drugie wirus mógł zainfekować komputer, który ma Ciebie w książce
> adresowej Outlooka (Express). Wirus losowo pobiera osoby z tej stkrzynki nie
> tylko po to aby się do nich rozesłać, ale rówież umieszcza te adresy w polu
> "from".

tak dokladnie sie dzieje....
mozna go gostac "jakby" od kogos znajomego albo tez od zupelnie obcej
osoby...

pozdrawiam....

troszke zjechalismy z tematu grupy - sorki

  jaroslaw jaszewski   D.S. T15 Hades   Politechnika Wroclawska
  mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  icq 23771667
  zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek