Re: problem z 2 dyskami na 1 taśmie...

Autor: Smoq (smoq__at_poczta.onet.pl.xx)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 00:07:51 MET

Użytkownik "Krystian J." <chrisjan_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> select)
>
> Jest ustawiony na master (choć cable select też próbowałem)...:((
>
> Pozdrawiam
> KJanik

Zwroc uwage na to, zeby master byl podpiety na koncu tasmy. Co prawda
kolejne specyfikacje ATA wymagaly,tylko zeby w konfiguracji jednodyskowej
dysk byl podpiety na koncu tasmy, a nic nie mowi o 2 dyskach na 1-nej
tasmie, ale rzeczywistosc czesto jest taka (zwlaszcza jesli ma sie starszy
dysk), ze master musi na koncu tasmy, bo inaczej nie ruszy.

Smoq