Re: Althon, Duron, a moze Celeron ?

Autor: --6--MARshALL--9-- (6marshall9_at_interia.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 00:25:24 MET

On Sun, 20 Jan 2002 21:48:41 +0000 (UTC), Krzysiek <silverman_at_go2.pl>
wrote:

>--6--MARshALL--9-- <6marshall9_at_interia.pl>, wrote in

>A jakie zastosowania i ile masz kasy?

kasy mam malo, w ogoole im mniej wydam tym lepiej, dlatego nie
uwzgledniam pentiuma
slyszalem ze amd'eki sie gdzeja i maja jakas tam wadliwa diode
slurzaca wyloczaniu procesora zeby sie nie przegrzal
z droogiej strony wlasnie o nagrzewaniu w celeronach slyszalem, cos
takiego ze koles mial jeszcze tego dawniejszego 500 cos megahercowego
i mial zalozony tylko wielki radiator, bez wentylatorka dzialal
znowu celerony za sa tej wolniejszej szynie, ale znowu slyszalem ze
niezle sobie radza z divxami, lepiej niz amdeki,
osobiscie to jakby ten celeron byl taki dobry to bym go wolal
ale za wiele nie wiem o nim