Re: upgrade biosu w cdrom teac 540E - c.d.

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 00:21:42 MET

jokey wrote:

> Wniosek
> jest chyba taki, ze w trakcie flashowania nalezy miec podpiety tylko
> dysk systemowy i flashowany cdrom, cdrom jako sec. master oraz
> dokonywac upgrade biosu pod win98 a nie pod w2k....

Ja mam:
IDE0=HDD+Teac540E
IDE1=HDD+TeacW512EB
i na obu Teac'ach flashowanie leci bez problemu... Na Win 95, bo Win2k
nie mam, a na winNT4 nie sprawdzałem (staram się nie odpalać na NTku
softu potrzebującego bezpośredniego dostępu do sprzętu...)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|