Temperatura procka zero stopni ???

Autor: Luckydar (luckydar_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 22:33:42 MET

Caly czas sadzilem, ze mam walniety wentylator, ale teraz nie wiem... Na
pewno sie nie wlacza. No wiec, chcac na razie odwlec naprawe wgralem sobie
program Rain, zdjalem obudowe i jest OK (wczesniej sie restartowal, jak sie
przegrzal). Ale trafilem tez na program MBM 5. No i sie zdziwilem.
Mianowicie w sekcji Low/High o ile dobrze pamietam sa m.in. trzy sensory
temperatury i na kazdym jest 0 st. C. W zwiazku z powyzszym zastanawiam sie,
czy rzeczywiscie wentylator jest uszkodzony, czy mi komp nie mierzy
temperatury na procku. Czy to wogole jest mozliwe?

Pozdr. Luckydar