Padł dvd czy ktoś potrafi naprawić?

Autor: Bartek G (bgrabowski_at_o2.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 22:31:08 MET

Witam miałem napęd DVD LG 808b 8x40. Niestety zwarcie w moim zasialaczu
spowodowało spustoszenie w komputerze i między innymi padł dvd. Niesetety
skończyła się na niego gwarancja. Napęd nie działa nie otwiera sie szuflada
i nie wykrywa go bios. Otworzyłem go ale nie wygląda tam na nic ewidętnie
spalonego. W serwisie powiedzieli oczywiście , żeby kupic nowy napęd bo
nieopłacalna jest naprawa. Ale ja sądze , że jeśli tam poszło za duże
napięcie to może poszedł jakiś prosty:) układ lub cos co można łatwo
wymienic , może sie myle.
Czy jest ktoś kto umiałby ten napęd naprawić lub podpowiedzieć co mogło
pójść. Jestem z Chorzowa.
Napęd jak właczy sie komputer chwile poswieci dioda i to koniec.