Re: TEAC

Autor: SS (ssobieraj_at_o2.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 14:55:20 MET

> Jesli lubisz co trzy miesiace zmieniac czytnik zamiast poswiecic 15 minut
> na znalezienie i usuniecie przyczyny niepoprawnego zachowania -- prosze
> bardzo.
>
> --
Jakie 3 msc ??? - cos Ci sie pomieszalo - najgorsze gowno Cyberdrive dzialal
mi 1.5 roku bez problemu (po za tym ze byl glosny) , teraz mam LG 52x -
cichy , czyta wszystko jak leci , DMA dziala w kazdym systemie ma juz ponad
rok i wszystko OK .
Jezeli przy napedzie Cd-ROM , lub DVD albo nagrywarce trzeba cos kombinowac
przelaczac itp. to taki sprzet jest do dupy .... takie rzeczy sie poprostu
instaluje i ma dzialac . Dac 220 zeta za cd-rom ktory sprawia takie problemy
jak opisane w tym watku to ja dziekuje wole LG za 140 zeta :-)))