Re: TEAC CD-W58E

Autor: detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 12:10:23 MET

Heya,

Użytkownik "Tomasz Lisowski" <jtlispl_at_poczta.NOSPAM.onet.pl> napisał w
wiadomości news:a2jeep$l2p$1_at_news.onet.pl...
> Mam nagrywarkę, jak w temacie. Dostałem do nagrania 723 - 725MB danych.
> Słyszałem o overburningu i chciałem spróbować nagrać tyle danych na płytkę
> 700 MB (Dysan). Koledzy jednak ostrzegali mnie, że mogę zniszczyć
> nagrywarkę.

Z Dysanki chyba tyle nie wycisniesz.

> Jakie są Wasze doświadczenia? Czy może mi się udać to nagranie? Czy też
> muszę skorzystać z płytki 800 MB (nie jestem pewien, czy moja nagrywarka
> sobie z nią poradzi!)?

Sprobuj najpierw np. przetestowac plyte programikiem Feurio (gdzies tutaj
jest: http://www.cdrinfo.pl :). W menu jest "Test CD Capacity" albo cos tedy
;)

Pozdro, detonus