TEAC CD-W58E

Autor: Tomasz Lisowski (jtlispl_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 11:21:47 MET

Mam nagrywarkę, jak w temacie. Dostałem do nagrania 723 - 725MB danych.
Słyszałem o overburningu i chciałem spróbować nagrać tyle danych na płytkę
700 MB (Dysan). Koledzy jednak ostrzegali mnie, że mogę zniszczyć
nagrywarkę.

Jakie są Wasze doświadczenia? Czy może mi się udać to nagranie? Czy też
muszę skorzystać z płytki 800 MB (nie jestem pewien, czy moja nagrywarka
sobie z nią poradzi!)?

--
Tomasz Lisowski
# Odpowiadając na priva usuń NOSPAM z mojego adresu #