Re: obudowe chieftec da-01-wd gdzie to kupic w polsce

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 11:49:10 MET

"Bronek Kozicki" <brok_at_rubikon.pl> wystukał
(news:a2jcsv$s44$1_at_aquarius.webcorp.pl):

> A po co Ci ten certyfikat, tak BTW ?

Dzieki za wyjasnienie. Dla mnie to jak rybie parasol, po prostu
zdziwilem sie, ze tak moze byc. A obudowa jest swietna, zdecydowanie
wole ja od Enlighta.
Tak BTW2: nie moge odczytac predkosci wentylatora zasilacza. Nie jest
to wielki problem, ale mnie drazni. Wpinam wtyk w PS FAN lub Case FAN i
0 rpm; a jednak sie kreci ;)
Pozdrawiam
Egghead