Re: Problem z Abitem BE6.

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 11:48:10 MET

0
> A jakie hpt miales? 370? Bo problemy byly z 366... (nawet nie tylko z
> IBMami - kolezance w ciagu pol miesiaca padly dwa twardziele, seagate'y
> roznej wielkosci; jedyny podejrzany to wlasnie hpt na takim Abicie)

ja mialem 370, pierwszy dysk padl po 3 miechach drugi po tygodniu a trzeci
trzymal sie przez rok i mam go do dzis, zmienilem plyte na MSI na via266a i
dysk chodzi b. dobrze, nie zmienia to faktu iz DTLA i HTP to racze miesznak
wybuchowa i nie trzymal bym na czyms takim wazniejszych rzeczy:)

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl