Re: Problem z dzwiękiem

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 10:30:28 MET

On Mon, 21 Jan 2002 22:34:51 +0100, "zimek" <zi5_at_o2.pl> wrote:

>1) co to znaczy - źle podłączony kabelek (przecież wtyczki delikatnie
>"zaskakują" to inaczej nie można)
Niektorzy potrafia. A kabelek sprawny?

>2) raczej nie możliwe, próbowałem tego samego zagadnienia na nagrywarce TEAC
>i tez nie ma dzwieku
Czyli cos na karcie lub kabelku.

>3) pliki MP3 z cd-romu slychac normalnie wiec to chyba nie to
To nie ma nic do rzeczy - mp3 przesylene jest jako data do pamieci,
obrabiane przez procek i wysylane do karty dzwiekowej.

Jesli kabelek podlaczyles do Line-in, lub Aux na karcie tojestes pewny
ze te ejscia sa katywne w panelu sterowania glosnoscia?
To niby trywialne ale kto wie...

Pozdrawiam
GLide