Re: Problem z dzwiękiem

Autor: zimek (zi5_at_o2.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 22:34:51 MET

> To zes wymienil!!! Jednej lekcji ci bylo zamalo!?!
> Kupic BTC to jak kupic chinski rower zamiast samochodu!

Ten LG padl mi jeszcze przed uplywem gwarancji, goscie w sklepie
przyjeli mi go na slowo bo gdzies zawieruszylem rachunek na niego.
Po dwoch miesiacach oczekiwania okazalo sie, ze moj naped cd LG 52x
chlopcy gdzies zawieruszyli i zaproponowali mi nowy a ze akurat nie mieli
tego samego typu to wypadlo na BTC. W koncu przeciez nie wymienia mi na
TEACa tylko na jakis odpowiednik. Ale tu nie oto biega i tak jest to dla
mnie rozwiazanie tymczasowe, chodzi glownie o przyczyne braku
dzwieku.

> A jezeli chodzi o sedno sprawy: wg mnie:
> 1) zle podlaczyles kabelek
> 2) zwalony cd-rom
> 3) cosik w ustawieniach glosnosci nakombinowales
> 4) nie wlaczyles glosnikow :-)
>
> Stawiam na punkty 1 i 2.
odpowiadam na punkty:
1) co to znaczy - źle podłączony kabelek (przecież wtyczki delikatnie
"zaskakują" to inaczej nie można)
2) raczej nie możliwe, próbowałem tego samego zagadnienia na nagrywarce TEAC
i tez nie ma dzwieku
3) pliki MP3 z cd-romu slychac normalnie wiec to chyba nie to
4) :-)
dzieki za zainteresowanie sie moim problemem
pzdr
zimek
zi5_at_o2.pl