Re: Prolink Play TV Pro Nicam i stereo

Autor: -dk- (zz33_at_wp.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 07:48:02 MET

grycz wrote:

> Mam pytanie odnosnie samej karty Prolink Play TV Pro Nicam, otoz karta ta
> powinna obslugiwac dzwiek stereo Nicam, posiada chip Nicam, ale jezeli
> ktorys z programow nadawany jest w stereo i jezeli wlacze tryb stereo to
> jest zanik sygnalu dzwiekowego (brak czegokolwiek, nawet szumu), karta
> pracuje tylko w mono. Dodam tylko ze jestem podlaczony do UPC.
> Mozecie napisac jak sie ona u was sprawuje i czy macie dzwiek?
> grycz

U mnie dziala bezproblemowo (tez UPC), ale NICAM obsluguje tylko
soft producenta. Niestety pod windows chyba zaden inny program
sobie z tym nie radzi.
Jakiego systemu i jakiej wersji PixelView Station uzywasz?

Sprawdz w nastepujacych dwoch plikach:
   c:\windows\tsctvfm.ini
   c:\windows\tsctvfmo.ini
czy w sekcji [Brooktree] masz takie ustawienia:
Product=PV-BT878P+9X
ProductGet=PV-BT878P+9X

--
darek