Prolink Play TV Pro Nicam i stereo

Autor: grycz (grycz_at_wp.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 21:40:36 MET

Mam pytanie odnosnie samej karty Prolink Play TV Pro Nicam, otoz karta ta
powinna obslugiwac dzwiek stereo Nicam, posiada chip Nicam, ale jezeli
ktorys z programow nadawany jest w stereo i jezeli wlacze tryb stereo to
jest zanik sygnalu dzwiekowego (brak czegokolwiek, nawet szumu), karta
pracuje tylko w mono. Dodam tylko ze jestem podlaczony do UPC.
Mozecie napisac jak sie ona u was sprawuje i czy macie dzwiek?
grycz