ZAMULA system przy wszelkich operacjach dyskowych

Autor: Maras (m.stachura_at_wp.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 01:15:34 MET

Witam serdecznie,

od jakiegos czasu strasznie "zamula" mi sie system przy wszelkich operacjach
dyskowych (kopiowanie wiekszych plikow, przenoszenie z partycji na partycje
itd.). Mam dysk Seagate 40 GB 5400obr/s, procek Athlon 900, RAM 128 DDR.
Gdy kupilem kompa i byl golutki, to smigal jak zwariowany, ale teraz to jest
masakra, fakt, ze mam juz troche malo miejsca na twardym, mam tez 5
partycji, wszystko jest na FAT32, no i troche programow sie instalowalo i
odinstalowywalo.
Uzywam RegCleaner'a.
Wiem ze powinienem zdefragmentowac twardego, ale wydaje mi sie ze to nie
tylko to, bo gdy kopiuje (lub przenosze) np. film na inna partycje lub
wypalam plytke to w zasadzie nie moge nic uruchomic bo ciagnie sie to jakby
na Pentium 150 zainstalowac Win ME, a moze byloby i na tym Pentium i lepiej.
Dodam jeszcze, ze ostatnio podlaczylem na jednej tasmie twardego z
nagrywarka, na drugiej CD'ka z kieszenia na HDD. (Tak mi sie wydaje..:))
Prosze o pomoc.
Dzieki
Pozdrawiam
Maras