Skaner do 300zl

Autor: Jacek A. Dabrowski (jacek_at_poczta.e.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 01:16:48 MET

Witam!
Co byscie polecili? Skanowac bede raczej niewiele, wiec
najbardziej liczy sie dla mnie co doloza do niego procz zasilacza ;)
(ktore sa najlepiej wyposazone w oprogramowanie?).
I jeszcze jedno: czy skaner USB da sie wpiac do kompa na zasadzie
Skaner do kompa, drukarka do skanera? Bo na USB mam na
razie myche i HP815 i koniec... Gdy zas podlaczam drukarke
przez LPT to sie dziwne rzeczy wyrabiaja, szkoda pisac...

--
Pozdr, Jacek