Karta pada czy procesor?

Autor: KoVaL (koval_at_poczta.fm)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 00:59:34 MET

Mam AMD850 Duron 256 MB RAM, grafika Nvidia Geforce 200
Zaczelo sie cos dziac. Programy wlaczaja sie bardzo wolno, az do
zawieszenia niektorych,dzwiek w trakcie przerywa.Zdarza sie ze
program lub gra zawiesi sie na chwile i znow dziala by po kilku
minutach zrobic to samo lub powiesic sie tak, ze nawet z "trzech
kroli"(alt ctrl del ;))) nie da sie go zresetowac. Filmy lecace z
CD zwalniaja w trakcie co kilka sekund,nie ma w nich plynnosci
obrazu. Sprawdzalem procesor.Nie grzeje sie ale ogolnie komp
sprawia wrazenie jakby nie radzil sobie z jakimkolwiek
programem.
Na wszelki wypadek podsmarowalem dobrze procek silikonem przy
polaczeniu z coolerem.Tak profilaktycznie.Nic.
RAM wymienialem - to samo.Co moze byc przyczyna tak raptownych
 zmian w postaci zwalniania czy zwisow kompa.
  Dodam ze karta graficzna dosc szybko dostaje temperatury.Jajka
sie na niej smarzyc nie da ale jak dla mnie jest deczko zbyt
goraca. Moze to o to chodzi?
 Czy cooler pod nia moze byc rozwiazaniem problemu?
Czy tez moze z sama karta cos jest nie tak?

PS.Mialem jakis czas temu PII 300,64 RAM i do tego radzil jakos
Voodoo.Ale nie powiesil sie nigdy.Zaczynam miec watpliwosci co do
AMD lub tego Geforce'a 200 ,no chyba ze problem tkwi zupelnie
gdzie indziej.Prosze o jakas rade.
Pozdrawiam
KoVaL

--