Re: Wasze opinie...

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 00:33:33 MET

On 21 Jan 2002 11:47:23 GMT, "The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl> wrote:

>Mialem te monitorki w pazdzierniku ale z tego co sobie przypominam to nie
>bylo z tym problemu, pompmowanie jest uzaleznionen od elektroniki a nie od
>modelu kineskopu.
TO ja wiem, ze od elektroniki :-) a dokladniej od zasialnia, chodzi mi
tylko o toczy tak sie dzieje bo jak wspomnialem w 700+ wygladalo to
bardzo nieciekawie (dynamiczna zmiana jasnosci ppodczas ogladania
filmow powodowala pompowanie co troche mnie denerwowalo, a i odczas
pracy nie uprzjemnialo zycia)

Pozdrawiam
GLide