Re: Klopoty z monitorem SAMSUNG SYNCMASTER 753 DFX

Autor: Gawer (gawer_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 22:42:15 MET

> stanu

> porzadku,

> Jest to nowy komputer, kupiony kilka tygodni temu. Probowalem zainstalowac
> program FUZZY LOGIC III z plyty dostarczonej razem ze sprzetem. Instalacja
> nie udala sie i musialem go skasowac. Klopoty z monitorem zaczely sie
jakos
> tak krotko po tym. Niczego nowego do grafiki nie instalowalem. A FUZZY
LOGIC
> mam, tyle, ze sciagniety z Internetu. Sciagalem go juz w czasie tych
> klopotow z monitorem i dziala dobrze.

Za wlaczanie monitora odpowiedzialny jest sygnal synchronizacji obrazu.
Podczas wlaczania kompa w momencie kiedy na wyjsciu karty graficznej pojawi
sie taki sygnal monitor sie wlacza. Gdy wlaczasz uspienie to sygnal ten jest
wylaczany i monitor wylacza sie. Oczywiscie podczas budzenia kompa ze stanu
uspienia znow powinien sie pojawic taki sygnal na wyjsciu grafiki i
najprawdopodobniej w twoim kompie nic takiego nei nastepuje.
Jesli podczas zwyklego wlacznia kompa monitor sie odpala to jest on calkiem
dobry i nie jest to jego wina ze przy budzeniu sie nei wlacza.
Wedlug mnie jest to wina karty graficznej lub sterownikow do niej.
Sprobuj zainstalowac inne strowniki.

--
Pozdrowionka
Gawer