Re: Klopoty z monitorem SAMSUNG SYNCMASTER 753 DFX

Autor: Adam Nastula (an_at_idn.org.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 20:28:46 MET

Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> nie czasem np. po zainstalowaniu jakich nowych sterowników od grafiki
> właśnie ?????

Jest to nowy komputer, kupiony kilka tygodni temu. Probowalem zainstalowac
program FUZZY LOGIC III z plyty dostarczonej razem ze sprzetem. Instalacja
nie udala sie i musialem go skasowac. Klopoty z monitorem zaczely sie jakos
tak krotko po tym. Niczego nowego do grafiki nie instalowalem. A FUZZY LOGIC
mam, tyle, ze sciagniety z Internetu. Sciagalem go juz w czasie tych
klopotow z monitorem i dziala dobrze.