Re: Spowolnić wiatraczek - jak ?

Autor: Radio Erewan (radek_at_cdrom.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 20:46:26 MET

"Roman Sąsiada" <katoda_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Pytanie: czy to w ogóle jest wykonalne, czy ma sens i jaki potencjometr
> (o jakiej mocy) zastosować. Może lepszy byłby jednak wariant z diodami?
> Jeżeli tak, to jakie napięcie ustawić i jaką moc diód zastosować

Speedfan. http://www.almico.com/speedfan.php
Narzędie fajne i jeżeli twoja płyta ma supportowane przez program układy
pomiarowe, można osiągnąć totalne wyciszenie komputera. Zapoznanie się z
manualem to jakieś 30 minut eksperymentowania.
Niestety trzeba uważać - ja nie uwzgledniłem temperatury TopTech i już mam
nową płytę główną. :-(

Pozdrawiam
Radek