Re: Kto ma LCD ? I jak on sie sprawuje!

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 18:26:34 MET

"Wonder" <wonder34_at_poczta.fm> wrote in message news:a2gq0l$agm$1_at_news.tpi.pl...

> Racja jest o tyle, że na podwójnej konwersji sygnał trochę traci na
> jakości. Ale nie ma to wpływu na geometrię obrazu, jego ostrość,
> ani tym bardziej na stabilność. Może trochę na kolory.

Jak to jest wobec tego, że na takim analogowym ekranie LCD
mogę obraz płynnie rozciągać, przesuwać fazę, obracać itp?
To, że u Ciebie akurat obraz jest ok, to tylko kwestia
szczęścia przy dobrej regulacji. Wiele monitorów CRT również
można tak wyregulować. Ale wciąż mamy do czynienia z plamką
śmigającą z lewa na prawo i z góry na dół co nie da się w ogóle
porównać z rozwiązaniem, gdy karta graficzna bezpośrednio
zapala lub gasi poszczególne piksle ekranu w ściśle określonych
miejscach displaya - wtedy kwestię geometrii, położenia czy
wielkości obrazu na ekranie załatwia nam na sztywno technologia
a nie analogowa regulacja pokrętłami...
Ja sobie obiecałem, że nie kupię analogowego LCD nawet za
najlepszą cenę - co nieporozumienie po prostu.
Poczekam na cyfrowe.
A Ty nie porównuj laptopów do biurkowych displayów LCD bo to
co dobre w laptopach może okazać się problemem w biurkowych.
Niepotrzebnie wprowadzasz w błąd ludzi po to inne produkty.
Sam display LCD może jest ten sam, ale sposób sterowania go
robi zasadniczą różnicę. Jeśli Tobie to nie przeszkadza to już
Twoja sprawa - najwyraźniej ja mam większe wymagania niż Ty.