Re: Spowolnić wiatraczek - jak ?

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 18:46:29 MET

Krzysiek wrote:
> A nie lepiej przelaczyc witrak na 7V? Obroty spadan do jakis 3000

O, właśnie udzieliłeś mi odpowiedzi na jedną z części mojego pytania :-)

> czerwonego kabla od wentylatora(12V) do zołtego kabla na wtyczce(+12V)
> czarnego kabla od wentylatora(masa) do czerwonego kabla na wtyczce(+5V)

To w końcu 7V czy 5V ?? Poza tym nie jestem pewien jak te 3000 obrotów
przełożą się na temperaturę procesora. Najpewniej w ramach prób i testów
zrobię to, ale najpierw wolę się popytać, po co robić coś, co być może
jest już przetestowane...

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl