Re: Problem z partycjami w Win ME

Autor: Dylon (dylon_at_wp.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 18:41:39 MET

Mon, 21 Jan 2002 13:28:55 +0100 Von Bullow napisal:
> Mam następujący problem. Mam u siebie na dysku dwie partycje. Z tym
> że druga jest podzielona na trzy roszerzerzone partycje dos. Tak więc mam
> u siebie dyski: C (pierwsza partycja) oraz D, E i F (druga partycja). Partycja
> C której pojemność wynosi 8MB :) to przypadek (została zrobiona nie wiem

Da sie zrobic ale:
1. prosciej i DUZO szybciej jest przeinstalowac wina
2. po takim numerku z partycjami nie wszystkie zainstalowane progsy beda
ci dzialaly :(
2a. np. w partition magic usun C i zmien D na partycje podstawowa.
2b. z dystkietki startowej winaME zrob sys c:
2c. dosowym edytorem rejestru zmien wpis odnosnie dysku na ktorym jest
win (jaki klucz to musisz sam znalezc , najlepiej przed wszystkimi
zmianami)

a tak jak mowilem i tak bedziesz mial problem z programami wiec: patrz
punkt 1 :)))))))))

--
Dylon
dylon_at_wp.pl UIN:37600222