Problem z partycjami w Win ME

Autor: Von Bullow (pany71_at_wp.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 13:28:55 MET

Witam,

Mam następujący problem. Mam u siebie na dysku dwie partycje. Z tym
że druga jest podzielona na trzy roszerzerzone partycje dos. Tak więc mam
u siebie dyski: C (pierwsza partycja) oraz D, E i F (druga partycja). Partycja
C której pojemność wynosi 8MB :) to przypadek (została zrobiona nie wiem
czemu przez instalatora Win98SE). Partycja C jest aktywna.
Mam zainstalowany obecnie system Windows ME. Na dysku C znajdują się
pliki konfiguracyjne (command.com, autoexec.bat itp.). System mam zainstalowany
na dysku D. Teraz potrzebuję usunąć partycję C, ale w taki sposób żeby wszystko
mi nadal działało (system, programy). Już raz wywaliłem partycję C ale wtedy
wszystkie litery dysków się przesunęły, a ponieważ usunięta partycja C była aktywna,
poskutkowało to w rezultacie niemożnością uruchomienia komputera. Może da się
jakoś rozwikłać mój problem? Oczywiście litery partycji mogą zostać zmienione
na C, D i E ale jak nakazać systemowi oraz programom z program files aby
szukały swoich aplikacji na dysku C a nie D jak dotychczas? I co z tymi
plikami konfiguracyjnymi na C oraz "aktywnością" partycji?

Będzie wdzięczny za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrawiam,
VB