Re: ECS K7VTA3 czy ECS K7S5A ? pod Durona 1-1,2 jak z overclockingiem ?

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 18:17:24 MET

Użytkownik Janusz - Vahanara <vahanara_at_olimp.gapp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a2c4te$bg4$3_at_news.tpi.pl...
> mimo
>
> Może dlatego, że na starszej KV7ZA + Duron 750 + SDRAM ustawienie pamięci na
> 133 CAS2 dawało zauważalne przyspieszenie w kodowaniu DIVX?
> Zaryzykuję stwierdzenie, że przy tym samym procesorze stare, dobre SDRAM 133
> CAS 2 ma osiągi co najmniej równe DDR.

Na Duronie + sis735 i pamięciach DDR może być to prawda.
No ale DDR kupuje się pod Athlona fsb-ddr 133Mhz i są już płyty na szybkim kt266A
tak więc różnica pomiędzy sdram a ddr się wyraźnie powiększyła

PeJot