Re: ECS K7VTA3 czy ECS K7S5A ? pod Durona 1-1,2 jak z overclockingiem ?

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 15:08:04 MET

>Nie wiem czemu wszyscy ludzioe na siłe próbują ustawiać 100/133 ECS K7S5A
mimo
>że większosc wie że SIS735 ma problemy z taktowaniem ansynchronicznym.

Może dlatego, że na starszej KV7ZA + Duron 750 + SDRAM ustawienie pamięci na
133 CAS2 dawało zauważalne przyspieszenie w kodowaniu DIVX?
Zaryzykuję stwierdzenie, że przy tym samym procesorze stare, dobre SDRAM 133
CAS 2 ma osiągi co najmniej równe DDR.

Z resztą różne testy zawsze wykazywały te 3 do 5% różnicy na korzyść DDR,
ale porównywano SDRAM taktowane 100 MHz.

--
Janusz - Vahanara