Re: RADEON 7500 - co jest grane?

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 18:17:59 MET

Użytkownik yagiel <yagiel_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a2c4vu$ecu$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Może ktoś bardziej uczony w piśmie wyjaśni mi burdel jaki panuje w temacie

Na p.r.g.k.s. siedzi Kris z TwojePC to Ci może naświetli całą sprawę.

> RADEON. Kupiłem rzekomo R 7500, ale ma jakieś podejrzane taktowanie procka i
> pamięci (wyżej niż klon, niżej niż oryginał),

270/460ddr ? - to byłby OEM (box 290/460ddr)
Klony mają takie taktowanie i rodzaje pamięci jakie "kolorowym" producentom
wpadną do głowy .

> Na dodatek nie jest możliwe zainstalowanie na niego oryginalnych sterowników
> ściągniętych od ATI (błąd pod tytułem: sterownik wyświetlania nie jest
> zgodny z kartą grafiki zainstalowaną w systemie).

Ściągnąłeś sterowniki dla OEM (powered by ATI) ?

PeJot