RADEON 7500 - co jest grane?

Autor: yagiel (yagiel_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 16:57:35 MET

Może ktoś bardziej uczony w piśmie wyjaśni mi burdel jaki panuje w temacie
RADEON. Kupiłem rzekomo R 7500, ale ma jakieś podejrzane taktowanie procka i
pamięci (wyżej niż klon, niżej niż oryginał), a własciwie to PowerStrip czy
RadeonTweaker trochę przy nim wariują (może jest jakiś lepszy program/wersja
powyższych, żeby to sprawdzić?).

Na dodatek nie jest możliwe zainstalowanie na niego oryginalnych sterowników
ściągniętych od ATI (błąd pod tytułem: sterownik wyświetlania nie jest
zgodny z kartą grafiki zainstalowaną w systemie). Na krcie nie ma naturalnie
newralgicznego napisu: ATI technologies inc., ale ponoć ATI oficjalnie
wycofało swoje loga itp. z kart.

Będę wdzięczny za każdą odpowiedź, która rozjaśni coś w tym haosie
informacyjnym. Nie wiem czy go zwracać czy zostawić.