Re: Wina karty dzwiekowej???

Autor: Przemek Pruchniewicz (pruchniewicz_at_wp.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 16:32:29 MET

Radoslaw Sokol napisał(a) w wiadomości:
<3C4C1074.9E0104B7_at_magsoft.com.pl>...
>Hi,

>A WAVy też tak odtwarza?
>
>Bo jeśli nie, to raczej problem programowy, np. jakiś dziwny plug-in...

**** Chyba jest cos nie tak z ta karta dzwiekowa, bo jak podlacze glosniki
pod line in, to nie dzialaja, a jak podlacze pod line out, to jest OK, ale
dzwiek jest taki dziwny jak opisalem powyzej. Jesli mam wlaczone glosniki
przez line out, to nie moge korzystac z sluchawek (mikrofon jest OK).

PP