Jaka karta grafiki na k6-2/500

Autor: D.K. (amidar_at_poczta.fm)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 15:40:48 MET

Cze !!!

Znajomi odkupili od kogos kompa. W srodku jest procesor k6-2/500 agp-x2.
Problem w tym, ze karta grafiki jest delikatnie mowiac beznadziejna (S3
Virge 3d 8MB). Praktycznie zadna gra na tym nie chce pracowac poprawnie z
wyjatkiem kilku strategii i larego 7 :).
Zdecydowali ze wymiena karte grafiki. Probelem tezy w tym jaka do tego
dobrac karte (moze byc uzywana). Wstepnie myslalem o:

1) Voodoo 3-3000 (ew.3500)
2) Riva TNT 2 Pro lub Ultra
3) Ati (jaki ?)

1) Chodzi o to any wiekszosc gier na tym chodzila w miare mozliwosci
plynnie. Za Voodoo 3-3000 przemawia predkosc (glownie na glide-ach), jednak
ma male tekstury i nie ma wspomagania dla trybow 32bit.
2) Riva ma coprawda duze tekstury i ma wspomaganie dla trybow 32bit jednak
jest wolniejsza (to moje sybiektywne wrazenie)
3) Z ati nie mialem do czynienia. Moze mi cos podpowiecie.

Ps. Karta nie powinna przekroczyc 300 zl. Gforce raczej nie wchodzi w
rachube. Po co taka karta do proca, ktory z niej nie skorzysta ? Przy czym
nie mialem doswiadczen z GForce-m Mx-200/400 na takim sprzecie. Moze bedzie
to dobrze chodzic ?

Ps. Z gory dzieki za odpowiedz.