Konfiguracja JTV. Help..!!!

Autor: Żurek (darzur_at_box42.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 15:46:28 MET

Posiadam kartę PV878P+ rev.9D. Karta obsługuje NICAM, ale włączyć go
potrafię tylko firmowym softem. Ostatnio dorwałem JTV i zachwyciła mnie w
nim jakość obrazu. Niestety nic nie wiem o tym programie, a chciałbym go
poprawnie skonfigurować (przede wszystki chodzi mi o stereo NICAM). Czy
moglibyście mi polecić jakąś stronkę z opisem konfiguracji JTV (pliki ini,
tunerów i kart, teletekstu, zdalnego sterowania)? W archiwum z programem
nie ma żadnego helpa więc poruszam się w nim po omacku. :(:( Będę bardzo
wdzięczny za każdego posta. :):)

pozdrufka

--
Żurek