Re: Pioneer DVD-Rom 500M

Autor: gemini (gemini_at_viper.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 13:03:48 MET

> a ja mam 106S i nie zauważyłem żadnego problemu, ma wyjście cyfrowe
dźwięku
> i szczelinkę która znacznie skraca czas odpalenia płytki ...
ja mam tacke :-/
> nie zdarzyło mi się żeby nie odczytał jakiegoś DVD z wypozyczalni (nie
było
> ich tak wiele co prawda - ok 20)
tez wypozyczylem jeden i przeczytal :))

w DVD jest cos takiego jak zmiana regionu..
region mozna zmienic okreslona ilosc razy :-(
Gdzies czytalem o programie ktory pozwala resetowac licznik w napedzie i
zmieniac tyle razy ile sie spodoba ;-))
Niestety nie pamietam nazwy programu, ani skad mozna go pobrac :-(

Jezeli ktos wiec to bede bardzo wdzieczny za pomoc

pozdrawiam

--
GeMiNi