Re: Pioneer DVD-Rom 500M

Autor: Laskar (laskar_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 07:49:55 MET

Użytkownik "Andrzej Jakubczyk" <andrzejj_at_tlen.pl.nospam> napisał w
wiadomości news:a2fej3$cor$1_at_news.lublin.pl...
> [...]
>
> Nie znam co prawda tego modelu pioneera - mam starenki (ponad 2 lata)
model
> 103S (upgrade biosu zrobiony jakies 2 miesiace temu) i powiem jedno -
_nigdy
> wiecej pioneera_. Ten naped to jedno wielkie nieporozumienie! Nie czyta
> niektorych DVD (upodobal sobie wypozyczlanie Beverly Hills) - wyrzuca
plyte
> po prostu, _wszystkich_ CD-RW, ma problemy z porysowanymi CD, nie chce
> dzialac w tybie UDMA pod winXP (wszystkiego probowalem) - t r a g e d i a.
> Jesli chodzi o glosnosc - coz, w nocy nie da sie spac kiedy pracuje...
> Jedyne co fajne to to wsuwanie plyty w szczelinke ;))
a ja mam 106S i nie zauważyłem żadnego problemu, ma wyjście cyfrowe dźwięku
i szczelinkę która znacznie skraca czas odpalenia płytki ...
nie zdarzyło mi się żeby nie odczytał jakiegoś DVD z wypozyczalni (nie było
ich tak wiele co prawda - ok 20)

R.