Re: Winfast MX2 - rozpiska TVOUT

Autor: piotralski (piotralski_at_wp.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 10:06:28 MET

Użytkownik <juzek32_at_poczta.fm> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:a2ghsj$k1$2_at_news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Zabieram sie za podlaczenie TV do mojego GeForce'a MX2 (winfast leadteka).
>
> Jest to wersja OEM wiec nie posiadam firmowego kabla do gniaza TVOUT. Poza
>
> tym TVOUT nie jest gniazdem S-Video, tylko PS (takie jak mysz i
> klawiatura). Czy moze ktos sie orientuje jaka jest rozpiska wyprowadzen
> gniazda TV w mojej karcie lub przejsciowki miedzy tymze wyjsciem TVOUT a
> S-Video? Lub moze ktos posiadajacy taki kabel moglby go przemierzyc?
>
> Pozdrawiam
> Juzek

pewnie taka jak w innych kartach :) 2 gorne to video standartowe natomiast 4
ponizej to SVHS.Jak bys chcial cos blizej to wieczorkiem Ci moge przeslac -
mam taka karte w boxie.
Pozdrawka piotralski_at_wp.pl