Winfast MX2 - rozpiska TVOUT

Autor: juzek32_at_poczta.fm
Data: Mon 21 Jan 2002 - 09:01:23 MET

Witam,

Zabieram sie za podlaczenie TV do mojego GeForce'a MX2 (winfast leadteka).

Jest to wersja OEM wiec nie posiadam firmowego kabla do gniaza TVOUT. Poza

tym TVOUT nie jest gniazdem S-Video, tylko PS (takie jak mysz i
klawiatura). Czy moze ktos sie orientuje jaka jest rozpiska wyprowadzen
gniazda TV w mojej karcie lub przejsciowki miedzy tymze wyjsciem TVOUT a
S-Video? Lub moze ktos posiadajacy taki kabel moglby go przemierzyc?

Pozdrawiam
Juzek