Re: Otwieranie BIOSu w Compaq Armada

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 01:52:44 MET

On Sun, 20 Jan 2002 20:20:24 +0100, "Woocash" <chewbacca_at_interia.pl>
wrote:

>Poza tym, nie wiem jak w notebookach, ale w desktopach compaq'a trzeba było
>z dyskietek firmowych założyć specjalną, ukrytą, partycję z narzędziami,
>żeby przy starcie pojawiło się na ekranie F10 - Enter BIOS...
Dla scislosci.
W zasdzie tej partycji nie trzeba robic wysraczy zciagnac archiwum do
odpowiedniego modelu ze strony C., zawartosc zainstalowac na dyskietce
i z niej odpalic kompa.
Comapaqi maja "normalny" bios tylko bez interfejsu uzytkownika. Ten
interfejs mozna odpalic zarowno z partycji jak i dyskietki.
BTW w Armadzie interfejs jest windowsopodobny i jak ktos jest
przyzwyczajony do standardowego Awarda to sie moze pochlastac.

Pozdrawiam
GLide